my perfect life

Ja då kommer det tredje inlägget för dagen. Jag börja tycka detta är riktigt kul. Skönt att skriva av sig lite. Sen om det är så intressant för er andra att läsa vet jag inte men jag har i alla fall ökat läsarantalet från 4 till 44 nu så blondibella se upp för här kommer blondinlinda...haha :)
Sen förra gången jag skrev har det inte hänt så speciellt mycket mer än att jag har varit och skakat rumpa på Afropowerdance 1 timma, gjort ett tappert försök att pumpa upp lite muskler på Power pumpen 30 minuter och tillsist fått svart på vitt att jag inte kommer ha brädad mage till beach 2009 när ja var på 30 minuters core..oooo så otränad lilla kaggen har blivit under december...jag får helt enkelt gömma mig i vassen :)
Har precis tittat på Top model 11 och väntar nu på att vår kära Vickans program, my perfect life ska börja.. Hon är bara såå skön. Och hur mycke fejk hon än må vara så är hon fejk på ett snyggt sätt !! Tänk om man kunde få vara henne för en dag !! och JA gott folk, blondiner har roligare ;)

*nattinatt på er

här kommer lite bilder på skönheten själv

                                 



Kommentarer
Postat av: Martina

tja! allt bra? du borde läst mitt fina inlägg om det där med att blondiner har roligare..

2009-01-21 @ 07:43:09
URL: http://bimbofierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0