Tio snabba med fröken Eriksson

Idag har det varit en helt okey jobbdag..allt gick som på räls (börjar jag bli tågnörd?)
Har väl inte hänt något speciellt som är värt att skriva här..ni har säkert  bättre saker för er än att läsa om mig och mina biljetter som jag har klippt idag..Planerna för det som återstår av denna dagen är träning kl sex, Bosu blir det då..
Men tills dess är det ju 2 timmar så jag tänkte bjuda på tio snabba om mig själv som tidsfördriv...

Vad har fröken Eriksson på sig ?
- Uniformen åkte precis av ( patrik hoppas inte din 34:a reser sig nu hehe) så nu sitter jag här i mjukisbyxor, linne och håret i en slarvig toffs..

Vad ser man utanför fröken Erikssons fönster?
- Massa frusna människor i gråa trissta kläder som springer in och ut ur H&M..

Vad är fröken Erikssons favorit godis?
- Om det nu mot all förmodan är någon som har missat det så är det choklad, mina älskade CENTER !!

Vem var den senaste personen fröken Eriksson nuddade?
- Nja..vågar jag svara min lokförare utan att folk tror att man har en romans på jobbet ?? ;)


Kan fröken Eriksson dansa ?

- ööhh..inte nykter i alla fall..men inne på borden på Nivå en sen lördagkväll brukar jag få för mig att jag kan...

Vem pratade fröken Eriksson med i telefon senast?
- Min kära kollega Patrik som oxå har en blogg värd att läsa : nyfiknapatrik.blogg.se

Går fröken Eriksson i Kyrkan?
- eh..nä..men kanske borde gå dit o bikta mig :p hehe

Vilken är den västa känslan man kan ha fröken Eriksson?
- nja det måste ju vara ångest!! den man kan känna på söndagmorgonen blandad med huvudverk ni vet :p

Vilken dag i veckan är fröken Erikssons favorit dag ?
- Lediga lördagar..Fredagar funkar oxå..men söndagar kan slänga sig i väggen !!

Är allt detta verkligen värt att veta om dig fröken Eriksson?
- Nä kanske inte men ni som har kommit ner hit har tydligen tyckt att det har varit värt att läsa i alla fall sen är det kanske inget man behöver lägga på minnet...om det finns mer ni vill veta så fråga bara :)

Nu blir det chill i soffan innan träningen..

*Tjingis pingis


Kommentarer
Postat av: Patrik "34a" Sjöstedt

=)

Tack för reklamen,blir att bjuda igen snarast!

Vi bollar ju ideer mellan oss så självklart får du låna min "frågastund" idee..=)



Angående min 34:a,det började rycka lite i honom men jag lugnade ner honom snabbt..=))



Puss och kram

2009-01-28 @ 17:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0