Toalettpapper och träningsbyxor

Denna lediga måndag har jag hunnit med en himla massa..Jag och anna kämpade oss igenom en morgon promenad och denna gången utan fredde med hans små moster ;) Så det blev lite lugnare tempo..skönt start på dagen.
Väl hemma blev det frulle, dusch och hann till och med att slänga in en maskin tvätt innan det bar av till Citygross för att shoppa loss med anna...Så jäkla kul att spendera pengar på toapapper, rengöringsmedel och grönsaker... verkligen KUL...
Aja efter det blev det den traditionella måndagsfikan och idag gästades vi av fin besök från storstaden Kristianstad :p Johanna var mäkta imponerad av 1344 där hon hann med en lunch, planering inför höstens eventuella resa och lite skvaller..Johanna och Anna gick iväg på nya äventyr och dom byttes av med min andra trogne fika partner Tove så det blev några timmar på 1344 för mig idag :) Innan det var dax att sticka hem och fixa käk så sprang jag in på Stadium och köpte ett par nya träningsbyxor ( lite roligare än att köpa toapapper ) som invigdes på kvällens Bosupass som gick strålande idag..!! :) Hade mycket energi i kroppen och kunde köra för fullt..kände mig lite seg och slutkörd förra veckan men helgens vila från träning och istället bara promenader visade resultat..Har dessutom hunnit med att diska upp ett stooort berg med disk så nu sitter jag här i soffan hel nöjd :)
Nu ska jag borsta gaddarna så jag har det gjort innan jag blir för trött och det är bed time!

*nattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0