wiiiiiee :)

Plåtningen gick som en dans !!Den enda som saknades var Tyra Banks !! ;)
det blev lite pooser...men fick allt några tillsägelser oxå : - Linda se inte så glad ut, Linda försök lee med munnen stängd och bla bla bla....men det kom vi fram till att det var ingen hit!! Jag kan verkligen inte smila med munnen stängd, det ser ut som jag har stoppat kinderna fulla med köttbullar...så det fick bli tänderna på tork i stället..hehe!!
Nu ska bilderna väljas ut och läggas upp...när allt är klart så avslöjar jag vart ni kan hitta dom..troligtvis blir det nu i helgen...den som väntar på något gott :)
Angående bröllopsmässan så har det löst sig..ska dock inte bära brudklänning, det blir i stället festklänning.. och det är ju inte heller fel..:) så i morgon ska jag iväg och prova klänning, får försöka trycka ner mig i något snyggt fodral utan att se ut som en stoppad kassler..hehe!! sen blir det repetion hela eftermiddagen..
Till kvällen vankas det sedan utgång !! :)

Nu blir det sängen för skönhetssömnen !!

*nattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0