Allsång för hela slanten !

Efter mitt besök ute hos Frida där vi drack kaffe, matade barn och snackade om mig och mina helgbravader så blev det shopping och fika med Angelina på stan..jag skulle inte köpa nåt, det var hon som skulle handla..konstigt då att det var jag som spenderade nästan 800 kr och hon kanske 200kr..hmm...aja...

sen gav jag mig ut på dagens andra promenad, det var ju fint väder så jag skippade träningen innomhus, har ju ändå så jäkla ont i kroppen så det var nog bra med en powerwalk i stället...

Kvällen har spenderats i parken där vi har kollat på Allsång...trevligt att det har dratt igång igen..mysig stämning !
Sen blev det ytterligare Allsång för min del, på tv tillsammans med lite sallad och nötter !

Nu blir det snart sängen och vet ni vad....jag är LEDIG i morgon..tjohoooo !! och nu har min ''bakfylla'' ( eller vad det nu har varit) gått över så i morgon blir nog en härlig dag, en glad och pigg fröken Eriksson igen :)





Angelina och jag i soliga parken under allsången :)



Marcus från Idol var där och sjäng några verser..lät ju bra, men ful frissa och fula röda skor hade han..jag hade hellre sett Idol Ola eller Måns..lite mer min smak ;)


Massa folk att titta på :)



*smack och tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0