äntligen

snart snart snart har man tagit sig igenom ytteligare en måndag!!

det har varit jobb, fika med frida, jimmie, agnes, hilma o robban, sen var jag sällskap till angie och niclaz på deras lunch innan jag drog mig hemmåt och fixade en stor grekisk sallad :) smaskens..

är så trött på dessa onyttiga veckor som har varit med massa glass och vin och för lite träning !! så idag tog jag mig i kragen...svettades en timma på bodypumpen och där efter stapplade jag mörbulltad ut på promenad en timma! kvällen har spenderats i soffan med jordgubbar och mjölk...frågan är om man kommer kunna röra sig i morgon...03.30 ska jag i alla fall upp och hoppa för då är det dax för lite jobb !

känner mig sjukt omotiverad till allt denna veckan..kanske har fått lite för lite sömn och vila nu i helgen..förhoppningsvis blir det bättre när jag har sovit i natt och fått lite träning igen :) men har nåt som lixom skaver i hjärnan, jag grubblar på allt och allting, massa tankar som bara ekar där inne.. ( ? ) hhmm...

nu ska det lyssnas en sista gång på when love takes over med David Guetta , ännu en riktigt skön låt !

god natt och tack

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0