Färdig jobbad för idag :)

Blev helt yr när jag kom hem från jobbet, mådde illa och ont i hela kroppen! vet inte vad som hände..men nu har jag vilat mig lite i soffan, käkat och druckit massa vatten så nu är jag pigg igen..kanske var vätskebrist eller nåt. ..inte nån svininfluensa hoppsa jag !! man vet ju aldrig, man träffar ju så skumt folk på tågen när man jobbar....

nu blir det i alla fall tvätt och städning..vädret tillåter inte så mycket annat en dag som denna! är sugen på att unna mig att luncha på stan sen med så jag ska ringa Frida och se vad hon har för planer idag. Jag är inte alls sugen på att laga nåt hemma och efter lite städning så är man värd att äta ute ;)

Pratade med planeringen nyss med..det blir extrapass på torsdag ...klirr i kassan ;) tänkte att jag lika väl kan köra skiten ur mig på jobbet nu när jag ändå har semester nästa vecka! fast på måndagen ska jag i och för sig också hoppa in extra och jobba, men bara 4 timmar så fick jag min semester förlängd lite :)
Så på måndag kl 8.40 när jag kommer hem från mitt jobbpass så har jag semester till torsdag veckan därpå ! lovely !!

Nä nu sitter jag bara här och skriver bara för att slippa ta tag i städningen..nu får jag allt ta mig i kragen!

later


Äta ute is the shit :) här i egypten med en av dom godaste pizzorna ever...
Men idag blir det nog något nyttigare att fylla magen med ;)


*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0