förvirrad

allt känns så stressigt på nåt vis..jag får inte riktigt ihop det..vet knappt vad det är för dag! hade verkligen ingen fredagskänsla alls i fredags ( förrutom när jag fick i mig lite vin hehe )  även att jag skulle ha ledig helg, vilket det dock inte blev sen ändå...

det  är ändringar i schemat hit och dit, jag går in och tar extrapass för att jag sedan ska få längre samanhängande ledighet framöver och vädret skiftar ju lika ofta som man byter underkläder..jag blir så tröööött !! kan ju inte planera så mycket av min fritid..jag får STRESS !!

ikväll känns det inte alls som söndag..vet inte vad det känns som faktiskt..känner mig förvirrad ! ska bli helt underbart att vara ledig sen, men inte ens min ledighet kan jag planera eftersom jag inte vet hur länge jag ska ha semester eftersom jag har frågat om jag kan förlänga den med en halv vecka men inte fått nåt svar än....hhmm....

funderar på om jag ska krypa till sängs snart..men trots att jag har varit uppe och jobbat idag, fikat, varit lite på stan, käkat på olearys, käkat glass på glassiären och gjort ett desperat försök på lokomotion att svettasbort helgens synder så är jag inte trött !! jag var ju skit seg innan idag men nu när man borde gå och lägga sig inför morgondagens jobb så strejkar kroppen..

jag är så uppe i varv och tankarna bara ekar i huvudet ! ikväll är jag en grubblare....
man kanske skulle ta sig en resa trots allt ?! eller så kanske man lugnar ner sig när man kommer hem till dom småländska skogarna igen......



*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0