Fullbokad

som vanligt vaknade jag med tuppen, trots att jag har sovmorgon..jag borde ALDRIG börja jobba efter kl7!! det är inte riktigt min melodi, jag vaknar ju ändå så tidigt så då kan jag ju lika väl gå till jobbet då..

men men idag fick det bli en morgonpromenix i stället i väntan på att gå till jobbet..8.39 ska jag ju åka idag IGEN ! tack vare planeringen..suck suck suck !!

slutar halv 5 och då ska jag snabbt springa hem och byta kläder för kl 5 börjar spinningen och sen blir det ett coore pass också..stress! hade ju ränkat med att sluta halv tre...aja..bara att bita ihop! så idag är jag fullbokad vilket innebär att vi inte hörs innan kvällningen!
så ha en bra dag där ute !

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0