ge mig nåt sött !!

sitter här helt slut i min soffa...spinningen gick bra, svettigt men skönt på samma gång..coorepasset däremot sööög verkligen i magen och ryggen ! kändes att jag inte har varit på dom passen lika regelbundet som innan! pust stånk och stön..

efter träningen var det dax för en promenad med anna, som jag hade lovat! jag ångrade mig dock direkt när  hon  började pinna iväg glatt med pigga ben.. jag var ju redan slutkörd från passen så jag fick verkligen kämpa för att palla hela rundan ! men har man bara trevligt sällskap så går det ganska smärtfritt ändå..hade aldrig orkat själv ! taaack Anna :)

Nu sitter jag och spanar lite på mobiler..hade nämligen tänkt att skaffa en ny nu i veckan eller möjligtvis veckan därefter...väljer mellan en röd sony ericsson W995 och en vit samsung S5600 ( med pekskärm) ..kan verkligen inte bestämma mig !! killen i affären sa att det är lika bra att börja vänja sig vid pekskärm eftersom det kommer komma på i stort sett alla mobiler nu i framtiden...usch, jag tycker det verkar drygt, jobbigt för mig som messar mycket..eller jag kanske har fel..få pilla lite mer på Angelinas telefon med perskärm innan jag bestämmer mig!

Är i alla fall sjukt nöjd över min kamera jag köpte innan idag ! Fujifilm finepix Z33wp..har dock inte tagit några kort än eftersom batteriet ligger på laddning..men den är ju super sööt, och det bästa av allt är ju att den är vattentät :) Anna tycker det är synd att jag inte har något badkar, hon tyckte nämligen att det hade varit intressant om jag hade hoppat i och plåtat några testbilder så vi fick se om den verkligen håller vad den lovar ! men jag tänkte att om det blir det fint väder på fredag när jag slutar tidigt kan jag ju testa den i havet då i stället :)

Har även planer på en ny dator...men det är ju så jobbigt när man inte är så hemma på det området lixom..det enda jag kollat på är ju typ utseendet...mycke annat förstår jag ju mig inte på ! får nog ta pappa till hjälp när jag åker hem till vetlanda v31..så dataköpet får jag lägga på is ett litet tag till tyvärr...är ju så satans trött på den jag har hemma ! idag är typ första dagen på evigheter som den inte har hakat upp sig ( peppar peppar ta i trä)!!

Oj vilket långt inlägg det blev nu...skönt att fördriva tiden lite här nu eftersom det bara är skit på tv ikväll ! I morgon blir det jobb halv 9 till halv 5..lång dag..uuusch !! men har två timmars rast i malmö, inte omöjligt att det blir lite shopping :) eller sitta på nåt fik och spana, det finns mycket ögongodis i skåne har jag märkt :)

förresten, rubriken på detta inlägget var ju : ge mig nåt sött !! var så jäkla sugen på choklad när jag började skriva här efter att ha käkat en sallad ! började nästan klättra på väggarna..men vet ni...nu är det som bortblåst :) det kanske ska vara mitt nya knep när jag är sötsugen, att sätta mig här och skriva så jag glömmer bort det...fast då skulle jag ju sitta här typ jämt eftersom jag är sugen på choklad helatiden och lite till....hehe....


fröken Eriksson är sjukt svag för sötsaker...glass som godis som kakor och tårtor och allt annat smaskigt!
en riktig gottegris helt enkelt! men denna kvällen lyckades jag motstå frestelsen !! :)



*smack och tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0