God middag ;)

god morgon bloggen ! eller god middag om man ska räkna efter min tid ;) 03.30 ringde klockan! guud jag trodde aldrig att jag skulle ta mig till jobbet, jag var helt yr, svettig, frusen, tröttare än tröttast och mådde illa...kan man vara bakis i 3 dagar?? tydligen.....usch! men till jobbet kom jag i alla fall och efter 2 hemska timmar så började jag sakterligen återhämta mig..en kopp kaffe i kristianstad gjorde susen och nu efter lite frukost här hemma mår jag ganska okey igen !  Inte helt återställd men jag fungerar i alla fall :)

ska hoppa in i duschen snart, eller hoppa och hoppa, har lite svårt att röra mig idag efter gårdagens träningspass...envis som jag är så vägrade jag ju lätta på vikterna även att man inte är lika tränad som innan och det fick jag lida för idag! kan knappt sätta mig ner..min rööööööv , sååå ont !!

nä dax att sätta fart..ska promenera ut till Frida på en kopp kaffe och se hur tvillingarna har det :) hoppas att promenaden mjukarupp rumpan lite !!


Agnes och Hilma som jag ska besöka strax :) sötlökar !


later

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0