God morgon lediga lördag :)

Igår jobbade jag ju ett kvällspass som gick ganska smidigt..på mina 3½ timmar i malmö så spenderade jag 1600 hehe :) det blev klänningar, t-shirtar, en kjol, plånbok och sallad med choklad som färdkost på hemresan..men ska nog lämna tillbaka en av klänningarna, man ska ju hinna använda alla ;) och den från h&m får jag som sagt se lite hur jag gör med...vet inte riktigt när det kommer dyka upp ett tillfälle där den kommer att passa..aja....

hemresan sen var lite kaos, folk stod som packade sillar i tåget, knappt att jag själv fick plats..men hem kom jag tillslut och efter lite chill i soffan blev det sängen..hade funderingar på att gå ut och pimpla vin med Frida, eller kanske träffa fredagsdejten;) men sängen kändes som det enda rätta allternativet efter så mycket jobb....och sängen fick det bli....

men guuud så fort denna natten har gått, känns som jag nyss gick och la mig..och heeela natten har jag drömt om JOBBET!! usch...tredje gången på 1½ vecka jag gör det...vadå att man har jobbat lite för mycket!! men idag är jag äntligen LEDIG !! :) känns lite overkligt hehe...har bara 9 timmar kvar att jobba sen innan jag går på semester, 5 timmar i morgon och 4 på måndag :) tjohooooo !

Nä nu ska jag hoppa i promenad skorna innan frukost, sen får vi se om det blir en tredje dejt på stranden idag eller om den spenderas på stan i stället...

solen komsi komsi, vi börjar blekna bort !!


later

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0