Happy face :)



Idag blev jag endast 10 minuter sen på jobbet och det var påväg ner till malmö när jag skulle ha min rast! sen var jag i tid hem..tjohoooo !! så jäkla skönt..

Efter jobbet blev det åter igen kycklingsallad med Frida i solen ( inte Frida med knoddarna för hon kunde inte utan det blev ''frisör Frida'' precis som igår :) ) och nu har jag duschat efter spinningen och coore passet ! ska möta upp Frida eftersom hon och jag inte han ses innan idag så hon ska komma in till stan så ska vi ta en kvällskaffe..

skönt att redan ha träningen avklarad och att jag har sovmorgon i morgon så jag kan utnyttja min kväll utan att behöva tänka på att komma i säng i tid ! Mina vardagkvällar brukar ju spenderas i soffan efter träningen men ikväll kan jag äntligen göra något annat...

måste kila nu...

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0