hård helg..säger god natt nu !

hej bloggen...har varit en hård jobbhelg..folk i massor och stress ! idag gick det dock bättre än igår i alla fall..och rasten i malmö var helt okey..satt med en sallad på espresso house i solen 2 timmar och kollade på folk...

när jag kom hem var jag helt slut, på dåligt humör och hade magknip ! kände verkligen hur kroppen skrek CHOKLAD !! har haft en nyttig vecka nu, men idag var jag bara tvungen....så choklad fick det bli och den avnjöts nere vid vattnet och båtarna med Angelina i solen :) magen blev åter glad och lika så min själ ! så nu ska jag hoppa i säng och sussa sött !!

i morgon ska jag upp 03.30 för då är det jobb igen....hejja hejja,men i morgon knäcker jag så då är det lite lättare att gå till  jobbet, man vet ju att det ger extra klirr i kassan :)  brukar inte jobba så mycket extra men det är ju bara 4 och en halv timma och nu när vi knäcker på sommaren får vi ytterligare 100kr i timman , det gillas hehe :)

bed time

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0