helt slut !

usch vilken hemresa jag hade från malmö idag ! 4 av 4 toaletter på tåget var trasiga..ni kan ju tänka er hur glada alla var..och ni kan ju kanske räkna ut vem som fick skiten för det...mmm helt rätt !! JAG ! så där stod jag som en klagomur och bara tog emot allt som kom ur det toanödiga folkets munnar ! man tackar.....

men nu är jag äntligen hemma, trött som få..det tar på krafterna att försöka lugna arga resenärer, man försöker med allt ( även att resenärerna står 10 cm i från en och skriker ) , man försöker se förstående ut, försöker le med hela ansikktet, försöker se lite sådär lagom söt ut, försöker se oskyldig ut, försöker se beklagande ut, försöker se allt utom sur ut och innerst inne vill man bara hoppa av tåget i farten och ta en taxi hem !!

hela dagen har i alla fall inte varit pest och pina, resan idag på morgonen ner till malmö gick som en dans och när jag var framme nere i skåneland gick jag till kontoret där jag flirtade lite med dom inne på planeringen genom att ta ett extrapass på måndag ( min lediga dag ) då blev dom nöjda och glada..sen lämnade jag in en ledighetsansökan till min nästa jobbhelg, då kanske dom inte var lika nöjda hehe men jag tror jag ligger bra till nu eftersom jag ställer upp nu på måndag..man får ju vara lite smart ;) nu blir det då jobb tors ( idag) fre lör sön mån tis ons tors och till sist fredag nästa vecka innan jag blir ledig igen..aja..det får jag försöka överleva..har ju gjort 1 nu, bara 8 more to go...ger ju bra med pengar i alla fall !    *kaching :)

Efter besöket på kontoret begav jag mig ut på lite shopping och jag kom inte hem tomhänt denna gången heller ! tror aldrig jag har gjort det när jag har vatt på stan i Malmö :) perfekt att ha rast där !! :) Idag blev det shopping inne på Zara som vanligt ! där inne hittar man alltid nåt att spendera sina pengar på...

Nu försöker jag komma ner i varv lite efter jobbet, har ätit omelett med sallad och ska chilla här en liten stund till i soffan innan jag beger mig bort till dagens träningspass....

later

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0