Hemma tillslut..

hemresan blev som väntat ingen hitt ! folk i mängder, toaletter som inte fungerade och bromsar som gick sönder vilket innebar att vi blev stående mitt ute i ödemarken, vi rörde oss inte 1 meter på 20 minuter..resenärerna var gaaanska otåliga och vi funderade på om vi skulle evakuera och ställain tåget och beställa bussar i stället..men tillslut fungerade bromsarna igen och vi kom hem till karlskrona med en försening på 30-40 minuter...måttligt nöjd jag var där..usch!

nu har jag legat och sovit i brassestolen 1 timma och känner mig som en ny människa, såå skönt med lite värme ! har nästan återhämtat mig helt från min tuffa jobbdag.nu fattas bara lite käk och ett stort glas rött i soffan :)

ICA nästa :) ( i kylskåpet finns en flaska ketchup och en grapefrukt ) hehe..

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0