Hur svårt ska det vara??!

idag fick jag ett riktigt psykbryt på planeringen på mitt jobb..dom ringer och säger att jag ska jobba till halv fem i morgon med när jag skulle jobbat till halv tre...i stället sätter dom Anna på mitt pass och mig på hennes..när jag sedan ringer och frågar vad dom sysslar med så får jag bara svaret att: Linda det är stressigt nu, vi har blandat ihop lite arbetspass och nu kanske det blev lite fel här och det råkade vara du som drabbades men om du inte jobbar till halv fem i morgon får du en varning ( ! ) faaaan så sur jag blev! byta pass på oss utan anledning...

sen frågade jag hur det går med min semester nästa helg och fick svaret : ööhh den lappen har vi inte sett ( ! ) den måste ha kommit bort....  varför är jag inte förvånad?? precis samma sak som hände när jag sökte ledigt för 2 veckor sedan.....trött jag blir !! motivation för att gå och vara trevlig på jobbet i morgon = 0.0%  !

Det bästa med denna dagen var innan när jag gick på bodycombat passet! slag, hopp och sparkar i luften, svettigt värre! när dom skrek - tänk på något/någon som gör er arga och slå allt vad ni kan, så kanske det inte är så svårt att räkna ut vad jag tänkte på...mm...jobbet, och jag slog som aldrig förr !! helt dyngsur var jag efteråt men det kändes mycket bättre efter att ha slått jobbet sönder och samman! nu blir det kycklingsallad och allsång på tv...

Body Combat
bodycombat..det jobbigaste träningspasset på länge !


*smack


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha vilket perfekt träningspass för digidag helt enkelt. Det funkar alltid när man är arg. Givetvis skulle hästen jävlas med mig när jag red så det blev riktigt svettigt det passet också, men nu har jag kompenserat med grillat, chips och lite vin =)... ha det fint på jobbet imorgon trots allt så ses vi på torsdag..

2009-07-14 @ 22:53:12
Postat av: Jenny

Kan de göra så mot dej på jobbet????Låter helt sjukt!!!

2009-07-17 @ 23:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0