Jösses så jobbigt !!

Jag har varit på världshistorens svettigaste träningspass !! Bosu passet var inte nådigt idag..och i lokalen var det varmare än i en öken..huuu..nu är det avklarat i alla fall och jag har precis avnjutit en skål med jordgubbar och mjölk med lite socker så klart, lite belöning måste man ju ge sig själv efter det passet !

Ska ta tag i disken tänkte jag eftersom det ändå inte är någon idé att försöka gå och lägga sig..jag kommer ju inte kunna somna i denna värmen och ljuset direkt..ska i och för sig upp 03.30 men jag kan ju sova på beachen sen i morgon efter jobbet om det är fint väder ! :) slutar redan 08.30, riktigt kort dag..sen är jag ledig heeela helgen! :)

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0