knäcker :)

Jaha då var man redan klar för jobb..men jag börjar om en timma! så jag sitter här lite smått rastlös..så är det när man alltid vaknar med tuppen..men ganska skönt ändå att hinna ta det lite lugnt såhär på morgonkvisten.. kolla lite på nyhetsmorgon, läsa lite bloggar och käka frukost!

Idag skulle jag egentligen ha varit ledig men går in och jobbar extra, klirr i kassan !! tjohoo! och vad passar bättre en regning torsdag än att gå in och knäcka på jobbet ?! :)  hoppas allt flyter på bra bara....ska ner till malmö och ha lite rast sen bär det av hemmåt igen..

I morgon blir det också jobb och jag längtar faktiskt (!) för jag ska bara ner till malmö och ha 3 ½ timmas rast innan jag åker tillbaka hem...visst jag slutar halv tio på kvällen men i morgon är det ju löning och då är det ju perfekt med så lång rast i Malmö :)

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0