Längtan !!

Idag har varit en riktigt kreativ dag från min sida men utan stress, jobbade några timmar tidigt i ottan, sen blev det städ och tvätt i lugn och ro här hemma, finslipade till och med lite genom att putsa porslins saker och torkade lister :) sen blev det lunch med Frida på Nivå där jag käkade stans godaste kycklingsallad! den var riktigt prisvärd med en stark dressing till gjord av yallapenos, hot hot hot ...blev nästan lite svettig..mumsfilibabba !

Sen har jag hunnit med ett träningspass, bodycombat igen som jag testade förra veckan och jag älskar det ! så jäkla mycket adrenalin och svett ! :) därefter slog jag min kära far en signal, störde honom lite i hans golfspelande ;) men inte blev han sur för det inte..han är överlycklig att hans lilla tös kommer hem nästa vecka! och lika lycklig är jag !!

Längtar verkligen efter att komma hem till lugnet i vetlanda lite efter all stress på jobbet ! har massa jag vill göra där i smålands skogar: grilla, plocka svamp, äta pappas goda mat, fiska, lira golf, sola, bada, rensa ogräs och klippa gräsmattan, kela med katten, baka äppelpaj ( om äpplena är mogna i trädgåren vill säga), cykla, spela golf,äta choklad, träffa vänner och fika, dricka vin, käka kebabb ( sveriges godaste), promenera i friska luften på landet, äta glass, sitta på bryggan nere vid sjön och bara njuta av min ledighet utan massa måsten och stress!!

Har 5 arbetspass kvar nu..hejja hejja!! men det känns riktigt tungt..förstår inte att det alltid ska vara som jobbigast precis innan man ska få sin ledighet..jobbigare än väntan på tomten på julafton till och med !! men snart snart snart....


Hem ljuva hem....


*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0