lite konstigt att jobba kväll....

Nu ska jag bege mig ut på en morgonpromenad innan det är dax för jobb..ska jobba ett kvällspass idag..suck! 11.30-21-30...inte så jätte sugen direkt, får ju ingen fredagskänsla alls! jag älskar ju mina fredakvällar men nu kommer den spenderas på tåget..antar att det inte kommer bli så mycket fredagsmys där inte...

aja jag kan ju glädja mig med att jag har 3½ timmas rast i malmö idag och en lön på kontot som ligger där redo för att spenderas :) bara för det så hittar jag säkert inget som passar mig i smaken men då får jag väl slänga pengarna på nån god mat  i stället...nån tröst måste man ju ha när man jobbar kväll !

Nä på med promenadskorna nu så man hinner prestera lite innan det är dax för jobb!

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0