mätt som en plätt

Efter min svettiga powerwalk där jag slogs med tusentals knott vid havet och tävlade med åskan om vem som skulle hinna hem först till mig ( den mullrade helatiden mig i nacken ) så bestämde jag mig för att jag faktiskt skulle äta riktig mat idag !! inte jordgubbar med mjölk, inte nån köpt sallad på nåt fik, inte knäckebröd med ägg eller nåt annat konstigt som jag stoppar i mig bara för det är lätt att fixa och för att det är sååå tråkigt att äta själv...

jag traskade in på cityhallen och fick lite småpanik till enbörjan..hittade ingenting , som vanligt ,och hade god lust att ställa korgen och gå hem och käka jordgubbar...men....så fick jag se en nygrillad kyckling ligga där helt ensam i en hylla och jag nästan hörde hur den viskade mitt namn..jag skyndade mig fram för att ingen skulle hinna före och ta den där sista saftiga delikatessen...med kycklingen i korgen så trippade jag glatt vidare i affären och plockade ner både det ena och det andra, allt släppte lixom när jag väl fick ner något i min korg, sen gick allt av bara farten :) middagen idag blev tillslut inte jordgubbar utan grillad kyckling med en stor sallad med massa fetaost i , det saknades bara ett glas vin ! 


Nu mumsar jag vattenmelon som jag köpte till ett otroligt pris, endast 12.50 :) 

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0