nattinatt

gäääsp ! jag som har sovmorgon i morgon till 11.38....jag hade ju kunnat sitta uppe hela kvällen för en gångs skull..men då strejkar kroppen så klart...fast förstår egentligen inte vad jag skulle hittat på ändå nu en kväll som denna, det är ju skit på tv..är i alla fall helt slut efter att ha spenderat 2½ timma i träningskläder ikväll..gjorde ett sista ryck nu innan jag ska ha semester och troligtvis träningsvila nästa vecka...så nu blir det strax bed time, ska bara kolla vädret på tv4 först, favorit programet :) drömmen är ju att kicka ut Tone ur studion och ta över i rutan....goood luuuck till fröken Eriksson i den matchen..hehe....aja...drömma kan man ju :)



*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0