Normalt igen :)



tummen upp ! jobbdagen är avklarad och nu åker uniformen av :) idag var allt som vanligt på tåget igen,lugnt och skönt, lagom med folk och inga sura ovana resenärer med tuuusen frågor! bara mina kära pendlare och några morgontrötta passagerare...älskar mina tidiga mornar ! :) och klirr i kassan blev det ju som sagt idag med eftersom det var en knäcketur ! tjohooo!

ute regnar det men inte hänger jag läpp för det inte, passar utmärkt för jag måste tvätta, sen ska jag möta upp Johanna för att hålla henne sällskap på hennes lunch för att sedan möta upp Angelina för samma sak :) sen blir det träning..
men nu ska jag ta tag i och ringa ''tanten med den heta stolen'' först för ett litet besök, inget man direkt längtar efter men nödvändigt innan pillerna  tar slut för då blir det en bulle i ugnen och det vill vi ju inte ! :)

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0