nu blir det jobb

yes nu ska jag snart knalla ner till tåget och åka till kristianstad, där blir det nog en kaffe och sen vänder jag hem igen :) slutar 9.30 ! det ska jag nog kunna leva med ;) har sovit sjukt gott i natt..har vaknat några gånger och alltid när jag har kollat på klockan så har jag haft flera flera timmar kvar att sova..hur skönt är inte det då?? !! lovely...

hade en såndär dröm i natt som kändes så jäkla verklig ni vet..kännslan har fortfarande inte försvunnit..jag drömde att jag var gravid och att det var dax för förlossning..snacka om att jag var nervös men guud så underbart det var att vara gravid och alla brydde sig om mig heela tiden, jag behövde inte lyfta ett finger :) jag var så jäkla lycklig..vem pappan var framkom dock inte i drömmen..hehe...
nä ni kan lugna er, jag är inte ens liiiite sugen förtillfället :) och någon bulle i ugnen finns det inte ! hehe...

dax att kila...

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0