pappas mat

kom nyss hem från jobbet..en lång dag idag men den har gått ganska bra fast svettigt har det ju varit..älskar verkligen värmen men inte när man jobbar ! passade på att shoppa lite när jag hade rast i malmö, fyndade på Zara där det var rea i heela butiken.!! orkade dock inte knuffas, slita och dra bland allt  och alla så värst länge så det blev bara 3 plagg...men nöjd ändå :)

Nu ska jag strax bege mig ut på en powerwalk..känner inte för att gå in och träna i en svettig gymlokal när man kan vara ute i värmen och friska luften i stället..borde laga lite käk nu först innan jag drar ut men det är ju bara såååå trååååkigt !! längtar efter pappas mat..hans fetaostfyllda kycklingfiler är typ min favorit, eller när han grillar fläskfilé, och hans hemmagjorda potatissallad...mmmm....

ge mig pappas mat.nu

nähä dax att sluta drömma, dax att svettas...

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0