snart snart snart..

Härligt det var att svettas ut alla gifter ur kroppen idag på träningspassen! Men vad illa jag mådde sen..kan ju kanske bero på att jag inte hade käkat heller på typ hela dagen..aptiten har lixom inte funnits..men efter träningen blev det pannbiff och lite choklad till efterrätt..tycker dock inte att något utav det smakade värst bra (?!) sen när hände det att jag inte tycker att choklad är gott då??!! aja...fel på mina smaklökar idag..mätt är jag i alla fall och ska chilla lite i soffan innan jag kryper till sängs!
 
I morgon är det en stor dag..

Dagen D
!!

kl 08.40 går jag på SEMESTER tjohoooo...
okey, bara 10 dagar men det är 10 underbara och välbehövliga dagar vill jag lova :) som ska spenderas hemma i Vetis..väskan är ju nästan färdigpackad, så nu återstår då ett kort jobbpass i ottan 4.20-8.40, betala räkningar och en sista dejt innan jag sätter mig på tåget och rullar hem mot småländska skogarna för att vilaupp mig!

Hurra !! :)

hörs i morgon

nattinatt bloggen

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0