soffläge


Varför ska man ut och ränna om nätterna när man ska jobba??! aja...kul var det i alla fall :) inte lika kul idag på jobbet dock men jag tog mig igenom mina timmar med nöd och näppe...

har legat i soffläge en stund nu och funderat på om jag ska ta tag i denna söndag eller om jag bara ska skit i det och köpa hem nåt onyttigt och bara dega...men känner mig faktiskt lite rastlös...hjärnan börjar fungera igen och det kryper i kroppen..jag tror att den vanliga hurtiga lindasakta men säkert är på väg tillbaka till verkligheten :)

så jag funderar på om jag äntligen ska tvättabort gårdagens partysmink ( som jag har jobbat med.. hehe ) börja packa inför min vistelse hemma i vetlanda dom kommande dagarna ( det lär ju ta tid , ska vara hemma i över en vecka så packningen lär bli några kilon om jag känner mig själv rätt) och sedan bege mig bort till lokomotion för att köra ett spinning och ett coore pass ( galet en söndag som denna egentligen men har inte ro i kroppen att bara sitta hemma) nä nu ska fröken Eriksson ta tag i sin sega söndag , soffpotatislivet är inget för mig!! hejja hejja...


*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0