solen skiner och jag med den :)

Nu är det inte långt kvar tills det är dax för avgång mot VETLANDA, lite mindre än 1 timma :) har precis varit och köpt lite godis och en tidning, obligatoriskt enligt fröken Eriksson när det är resdax ! och jag skäms inte för det inte, nu ska semesterkilona läggas på i vanlig ordning..dom är så välkomna så...här ska det njutas med gott samvete! är det semester så är det ! :) kan väl erkänna att hälften av resgodiset redan är uppätet..hehe...

Finns bara en sak som är riktigt tungt just nu......suck, pust, stånk och stön !! Min packning..
förstår inte riktigt hur jag ska orka släpa på allt i denna värmen! svett svett..fick precis som jag misstänkte igår, sätta mig på väskan för att lyckas stänga den :) men det gick till slut.....

Mindre lyckat kommer det bli att kånka väskan vid alla byten under resan..byte i emmaboda, byte i växjö och byte i nottebäck till buss.och .4 timmar tar det att komma hem mina ynkliga 16 mil till lilla Vetis...aja...tur man gillar att vara på resande fot  :) tycker det är sjukt skönt och avkopplande att bara sitta bland massa folk och ''bara vara'' och ingen vet vem man är .. och man vet aldrig vem man träffar.. :)

Nä nu ska jag checka min packning en sista gång så jag inte har glömt något..man måste ju vara förberedd på alla sorters väder i detta land..smhi kan ju lova regn och ändå så blir det solsken, precis som idag !  :)


Nu tar jag mitt pick och pack och drar....

VETLANDA här kommer JAG !! :)



*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0