sunny day :)


Här har jag legat bland alla andra steeekare idag :) stumholmen är perfekt när man inte orkar ta sig nån stanns, 5  minuter hemmifrån, mitt i stan ! lovely..


Dagens lunchlåda bestod av vattenmelon som blev kvar sen igår :) man är inte sugen på att äta så mycket annat när det är så varmt..jo glass kanske, men det kan man ju inte leva på 24 timmar om dygnet..hehe...

Nu har jag precis käkat lite mer rester från gårdagen, kyckling och fetaost dock ingen sallad..det fanns bara gurka kvar men det fick duga..det var ju ändå bara jag som skulle käka så jag orkade inte bry mig...sitter här och laddar inför kvällens träningspass som lär bli det svettigaste någonsin !!

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0