Tjohooo :)


Här kommer första undervattensbilden från min nya digitalkamera..kanske inte så rolig, men det fanns inte så mycket mer att fota under ytan idag så det fick bli lite sjögräs, och kameran höll faktiskt :) blir mer bilder i morgon om det är badväder :) då kanske ni till och med får bildbevis på mig under ytan !!


och såhär fint väder har jag och frida njutit av idag på bryggan nere på stumholmen!
perfekt !! vi har fått fram brännan igen samtidigt som vi har vilat upp oss, vi somnade visst några gånger där nere på bryggan..hon var bakis och jag sjukt sliten efter allt jobb men nu är jag piggare än piggast igen och är redo för kvällens träningspass..men fram tills dess ska jag ta tag i disken....får ju fint besök i morgon och över hela helgen ;)


*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0