Torsdag Fredag Lördag och Söndag

Japp där har ni dagarna jag nu ska jobba från och med 8.30 idag...inte så sugen !! kom även på att det nog inte blir någon shopping eller fika på min rast idag, har tyvärr massa grejer jag måste fixa på kontoret, ledighetslapp som ska fyllas i och massa annat smått och gott..aja...

Testade förresten min kamera nu här på morgonkvisten eftersom den var färdig laggad..lite besviken blev jag nog allt..eller jag kanske inte ska jämföra med pappas superkamera jag har lånat nu på senaste..men lika bra som den var den i alla fall inte! få se hur bliderna blir när jag lägger i dom i datorn sen..

nähä dax att sluta hänga läpp över att man ska jobba kanske..dagen blir säkerligen lite lättare att ta sig i genom då ! hejja hejja !


later..

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0