tröttsamt..

Ännu en dag på jobbet som blev längre än väntat....Idag på grund av en ned riven kontaktledning mellan Höör och Hässleholm, det gjorde att vi inte fick någon ström så vi kunde köra tågen och blev inställda, fick stå och vänta på bussar i evigheter och sedan byta till tåg igen som också var sent! 2 timmars övertid blev det idag..inget roligt när man inte är beredd på det!

aja...sen blev det direkt hem för att käka och sen drog jag iväg på ett 70 minuters powerpuls pass! hopp,styrka, kondition och svett! men skönt nu när man sitter nyduschad i soffan...träningen är typ det enda som får mig att koppla av från all stress på jobbet för tillfället, njaa förrutom vinet då, men det kan man ju inte hälla i sig varje kväll... ;)

ska ju som sagt ha semester nästa vecka men känner inte alls för det då det ska ösa ner regn så jag funderar på om jag ska skjuta på semestern 2-3 dagar och kolla med planeringen om jag kan jobba extra måndag-tisdag och kanske få ledigt några dagar v32 i stället..fast jag är i och för sig sjukt trött på röran som råder på jobbet just nu och har jobbat sjukt mycket på senaste så egentligen borde man kanske bara passa på att kunna vara hemma...ska nog ringa planeringen och se i fall dom har nåt bra att erbjuda så får jag se hur jag gör..ska ju hem till vetlanda när jag är ledig är det tänkt men det spelar ju ingen roll om jag åker v31 eller v 32...

I morgon ska jag upp med tuppen..03.30..favorit pass på jobbet :) slutar 8.30, hoppas jag i alla fall....man vet ju aldrig hehe...aja det är i alla fall strax dax för sängen..ska bara kolla klart på lotta på lisseberg! riktigt klämgoa låtar idag :)


*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0