usch då...

det är verkligen tur att jag inte jobbar fler kvällspass än ett i månaden för fy fan vilken ångest man får...man bara går här hemma och väntar på att gå och knega, ett 10 timmars pass...jippie

man kan ju inte direkt göra så mycket innan jobbet när man börjar vid 11 tiden..jag har i alla fall laddat upp med en promenad, dusch och en rejäl frukost bestående av knäckebröd, mjukost, ägg och några bitar mörkchoklad ( som plåster på såren) !

uniformen är på och nu är jag fit for fight...malmö här kommer jag !!
hade jag inte haft min långa rast nere i storstaden idag hade ångesten varit olidlig..nu har jag i alla fall lite att se fram emot denna jobbdag....

dax att traska till stationen....

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0