Hiss eller diss ?

hur ska detta gå? om några timmar ska jag börja pimpla vin igen..och jag har knappt återhämtat mig från gårdagen..
då var det ju picknick på Stakholmen med min fredagsdate ;) det blev massa vin, fåglar som slogs, svettigt väder, ost och kex, toalettbesök hemma hos mig där vi drack likör43 drink ( som kanske blev en aningens stark ) innan vi drog ut i nattlivet som inte var någon höjdare..vi hamnade efter mycket om och men och mycket velande på Fox där vi drack öl och raggade cigg sen bar det av hem till mig igen där jag berättade lite skämt som jag hade på lager.. :
 
- det var 3 möss som var instängda i en flaska..2 honor och en hane...
den ena honan frågade hanen : hur kommer vi ut? han svarade: om du älskar med mig så berättar jag..så dom älskade..tillslut svimmade honan...
och då frågade den andra honan  : hur kommer vi ut? hanen svarade åter igen om du älskar med mig så berättar jag..så dom älskade och honan svimmade.........

Sen frågade min fredagsdate mig: - hur kom dom ut sen då ?

Jag ( nöjd ) - om du älskar med mig så berättar jag ;)


men som ni vet så har fröken Eriksson inte sex innan äktenskapet, hon är ju en fin flicka så det blev en lugn natt.... *blink blink

Denna dag har jag kanske inte mått kalasbra men det blev ändå lite sol och dopp i det blå ! har nyss fått i mig lite käk..ganske välbehövligt..nu ska jag vila lite och försöka piggna till så man kan göra stan osäker inatt igen ;)
vi får se hur det går ikväll, förra helgen lyckades jag ju inte så bra med mitt 2dagars festande.....men nu är det en ny dag och nya tag ! gårdagen var i alla fall en stor HISS ! :)

*smack och tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0