utgång utgång utgång utgång

Jag lovade mig själv att INTE gå ut ikväll..att bara ta 1 glas vin....och hur bra går det nu då?

jooo..jag sitter fortfarande och smuttar på samma glas, vill verkligen inte att det ska ta slut för jag ska absolut inte fyllapå det igen!! då är det ju alkisvarning..hehe...

men hur lätt är det att sitta här i soffan när man har sovmorgon i morgon, solen skiner, man har en flaska rött här hemma och denna musiken hörs i högtalarna..?? (egentligen borde jag inte plåga mig själv med att lyssna på låtarna..det skriker ju UTGÅNG om dom!! )borde kolla på någon kärleksfilm eller nåt så man lugnar ner sig..men jag ska klara detta..Jag, Linda Maria Therese Eriksson ska stanna hemma denna lördagkväll !!

visst blir man sugen när man hör detta?!








*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0