Vågar man tro på detta??

måndag

den 27 jul
KlartKlart

Högsta: 22° Lägsta: 11°

5 m/s NV40%5%

tisdag

den 28 jul
Molnigt/em. solMolnigt/em. sol

Högsta: 23° Lägsta: 14°

2 m/s VNV45%5%

onsdag

den 29 jul
Delvis molnigtDelvis molnigt

Högsta: 23° Lägsta: 13°

2 m/s N49%15%

torsdag

den 30 jul
Em. molnigtEm. molnigt

Högsta: 22° Lägsta: 11°

3 m/s VSV48%55%


Här har vi den senaste prognosern inför min semester..det ser ju trevligt ut! men som sagt..dom skiftar ju sina raporter hej vilt! men jag ska nog inte ta bort min semester trots allt..jag ska däremot kolla om jag kan jobba extra på torsdag och på lördag och förlänga min semester med 3 dagar..det blir ett samtal till planeringen sen när jag komemr hem..sitter på rast i kristianstad nu..slutar 8.30 tjohooo!

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0