äntligen lite värme

efter frukosten innan idag så traskade jag ut till Frida ute på hästö och hälsade på familjen igen och pimplade kaffe! Hade tagit på mig galet förmycket kläder, när jag skulle gå in till stan igen så fick jag nästan värmeslag och ändå hade jag bara en tunn tröja och jeans. fick gå hem och bytaom innan min fika med anna ! vädret är ju helt knäppt när det är svensk sommar..ena stunden pissregn och 10+ så man få använda jacka och helt plötsligt dagen efter är det 20+ och sol ! oj vad tiden skenar iväg nu...ska iväg och träna fotboll.dax att byta om kanske.....
har spenderat lite pengar idag med ( jag som bestämde igår att jag skulle spara, så bra gick det ) kanske lägger upp en bild eller två på dagens kap :)

later

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0