blond på det området

såg precis att jag hade nytt rekord i antal besökare här på bloggen igår.. wiiiee ! :)
tråkigt bara att jag verkligen inte fattar ett skit om hur man designar sin blogg..tycker verkligen den ser så jäkla trisst ut..måste skaffa nån som fixar den åt mig !! det är ett under att jag lyckas lägga upp bilder...hehe

Vad har fröken Eriksson presterat denna morgon då ? jo, jag var ju som sagt på jobbet innan, men sen jag kom hem så har jag dock inte varit så flitig..bara käkat frulle och suttit här vid datorn..kanske borde sätta fart...
ska fixa en present och sen ska jag besöka, Frida, Agnes, Hilma och Jimmie ! :) tjohooo

*smacken


Kommentarer
Postat av: Anna Strid

Har dom fått nu? mmm va mysigt :)

2009-06-05 @ 11:48:26
URL: http://annastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0