borde inte sitta här !

vilket väder vi har :) så fint med svenskaflaggorna svajandes mot den blåa himmeln !!
kom nyss hem från stan, har fikat och lapat sol med sofie och hennes kusin :) vi ångrade dock att vi tog kaffe och inte ett glas vin ! vad tänkte vi med lixom ?!

och frågan är vad jag tänkte med innan idag...jag gick så glatt iväg till bolaget...MEN där var ju igenbommat !! smart linda...det är ju röd dag ! som tur var så var sofie skyldig mig en vinare och hade några flaskor på lager där hemma så nu är det fixat ! Men sen kom jag ju på att vi ska vara hos Johanna och börja festandet redan kl fem ! inte en chans att jag klarar mig på en vinare då !! hittade en halvfull flaska absolut i kylskåpet som får följa med...blä...men om jag känner mig själv rätt så lär ju det slinka ner det med..hehe..blir väl tokfull tillslut..tss....

ikväll är det då kubb, grillning, fest och fotboll som gäller med jobbet ute på långö hos johanna ! kl fem ska vi vara där så jag ligger väl lite risigt till tidsmässigt så nu får jag väl hoppa in i duschen !

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0