#"@¤**?=(/&"@£##^^>>%

datorn är segare än segast ikväll..funderat starkt på att slänga den i golvet !! har redan slagit sönder en tangent ( förra gången jag blev tokig på den ) som nu sitter lite löst och snett..

har ni sett den där reklamen för knäckebröd tror jag det är..?? när en tjej ska tapå sig sina strumpbyxor och det är hål i dom, sen blir hon galen och försöker bita sönder dom, och slita dom i stycken ?! ...
där har ni fröken Eriksson när hon blir arg..då ska man hålla sig borta..jag blir vildare än tjuren Färdinan när han får ett getingstick i rumpan !! tempramentet har jag fått från min kära far !! mamma däremot är lugn som en filbunke, likaså min lillebror...men det slår blixtar runt mig och min pappa när vi blir arga !! ååååhhh...

så det blir inga bilder på dagens shopping..not in the mood..och orkar inte bråka med datorn heller...
ska bädda ner mig under filten i soffan nu, tjura och se om jag hittar nåt sevärt på tv..är frusen efter att ha sparkat boll i ösregn !



*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0