finn fem fel



Svar :
1 bilden kom på tvären
2 det fula ärret från korsbandsoperationen , höger knä
3 en vit ( eller den var vit förr ) sko och en grå/silvrig sko
4 storlek 36 i höger 36½ i vänster
5 håriga ben ( syns dock inte förren man zoomar... tur )


som ni ser åkte fotbolls skorna på, första träningen på 3 veckor, gick väl bra antar jag eftersom tränan tog ut mig i laget ( är i och för sig inte så jätte svårt, ingen hög nivå ) till matchen på söndag..osäker på om jag vill vara med bara..ska ju ut och skaka rumpa på lördag så man kanske inte är på topp på söndag men det märker vi då ;)
nu är det hög tid för fröken Eriksson att hoppa i bingen ! jobb 4 timmar i morgon sen är det HELG :)
ska iväg i morgon förresten, på ett besök, jag är nervös men otroligt glad,..mer om det nästa gång vi hörs !!


*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0