fullast i stan...


såhär glad var jag igår..inte riktigt lika glad idag !

kom nyss hem från nattens bravader...har söndags ångest så det sjunger om det ! men attans så kul vi hade på jobbfesten :) utgången minns jag däremot inte lika väl....tur man har riktiga vänner som tar hand om en när man är ute och slirar i alla fall.. och ser till att man kommer i säng ordentligt ! Angelina fick släpa runt på mig i karlskronas natt liv och henrik fick natta mig och ta hand om en bakfull Eriksson idag....fick ett nytt smeknamn också..iställer för fröken Eriksson blir det nu mera cirkus Eriksson.....
att jobba i morgon känns ju lagom kul...en hel jäkla dag..hurra för måndagar !!

*smack


Kommentarer
Postat av: Angelina

Hej hej.. ja cirus eriksson är det nya nu......kram

2009-06-07 @ 22:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0