gääsp

Idag är jag tröttast i sverige ! och om jag inte är det så tycker jag synd om den stakarn som mot all förmodan lyckas vara tröttare ! fy faasen..

03.24 vaknade jag....klockan ringde 03.30..ganska irriterande..i ren protest låg jag kvar i sängen till 03.40..usch, man är inte kaxig efter 4 och en halv timmas sömn...ligger nog fortfarande efter i sömnen sen helgens bravader!
 
idag är det till och med så illa att jag överväger att sova en halvtimma eller nåt när jag kommer hem från jobbet om 2 timmar..det har inte hänt sen förrförra vintern...
att sova efter jobbet är inte min melodi, det kan förstöra en hel dag..jag mår illa och blir ännu tröttare..men idag ska jag nog ta risken, för annars måste jag gå och köpa tändstickor i fall jag ska kunna hålla ögonen öppna !

over and out !

*smack








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0