härligt !



Idag har jag legat på en brygga och bättrat på brännan lite..Anna kom på besök en sväng, sen slumrade jag till en liten stund ( sliten efter att ha gått upp innan tuppen och jobbat ) sen blev det lite läsning i min cosmopolitan jag köpte påvägen till beachen och sist men inte minst blev jag uppraggad av en medelålders man ( en steekare som smorde in sig i olja ) och han var där med sina BARN ! och varje gång dom traskade förbi mig för att ta sig ett dopp så stannade han och skulle fråga allt i från vilken tidning jag läste till om det var min pojkvän jag låg och messade med..!! ( vad har han med det och göra lixom? ) Mitt framför sina barn står han där och tok stöter på mig..det är INTE okey , tror inte direkt att man blir så intresserad! usch...frågan är när man ska förstå sig på karlar...

Efter glassandet i solen mötte jag upp angelina för att ta oss en kall dryck under parasoll och spana på folk..dock inte mycke att spana på.inte oväntat direkt!! men i dagens cosmopolitan lärde jag mig lite nya raggningsknep och tips som ska testas i helgen är det tänkt...haha..Angelina var skeptisk, men jag ska allt visa henne ;)

Sen blev det grill på ballen med kycklingspett och sallad hemma hos Angelina samt allsång på skansen..
nu sitter jag här hemma i soffan och hejjar på blågula U21 som är kalasbra !! hejja hejja...ska strax krypa till sängs...i morgon är en lååång dag på jobbet..suck !! 6.30-15.30....dessa korta dagar jag har haft nu 4-30-8.30 är rena semestern ju..men i morgon ska jag som sagt jobba en heel dag..men nåt ska man väl göra för sin lön ;)



dagens måltid :)

har haft en super duper dag i solen ! känns som semester !!
bara att ta tag i morgondagen sen är jag fri på torsdag :)
och har sökt ledigt på fredag o lördag..hoppas hoppas!

god natten

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0