jag har förstorat läpparna !!



nää det har jag så klart inte...om man heter Linda Eriksson behöver man inte det, räcker med att lägga sig i solen så pumpas läpparna upp sådär snyggt..not..
det kanske inte syns så väl på bilden men mina läppar är helt uppsvullna :(
jag är bara sååå trött på att jag ALLTID bränner dom i solen!!

senast jag gjorde det var förra lördagen trots att jag hade solskyddsfaktor 25 ! jag måste skaffa nåt starkare..fast förrförra sommaren när jag hade 45 så hjälpte inte ens det..
pappa har det likadant...suck !! och det värsta av allt är att det tar så jäkla lång tid för det att läka...har lixom gått en vecka nu ! 
har ett äckligt litet sår på vänster sida av underläppen som spricker upp hela tiden och en liten spricka i mitten av läppen ! gör skiiit ont när man ska käka nåt starkt, och jag som typ bara äter stark mat :(  eller när man skrattar för då sprivker det upp igen....typiskt...

och om det är nån som är sugen på att pussas när jag gör stan osäker i natt så kan ni fetglömma det ! Aj Aj Aj!!

nu ska jag ut på en morgonspromenix i solen :) såå nöjd över att jag inte jobbar extra idag ! wiiee
lediga lördag här kommer jag !

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0