kändis på tåget...

Jag ( på tåget från kastrup mot Malmö idag ) : - Nya resande..

Resenären visar upp sin biljett....

Jag tittar på resenären , tittar på biljetten och klipper den, tittar tillbaka på resenären ( honom känner jag igen..) möter hans ögon och han ser frågande på mig, varför står hon kvar där som ett fån och stirrar??
jag trippar raskt där ifrån...

ställer mig bakom en annan resenär och ska tjuvkika på '' kändisen'' och möter ännu en gång hans blick, håller på att gå rakt in i en vägg innan jag springer ikapp min kollega och berrätta om händelsen..
 
kollegan rusar direkt dit för att ta sig en titt, jag rusar efter och möter ännu en gång kändisens frågande blick...
varför springer det nu runt 2 blonda jäntor och stirrar på mig....??!

Jo det får man räkna med när man heter Staffan Olsson och åker tåg med mig och Vivvi :)



*smack

Kommentarer
Postat av: Vivi

ASG!! =)

japp så går det faktiskt! Han trodde nog vi va helt galna... eller ja det e vi ju faktiskt..

2009-06-09 @ 17:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0