KäR :)

Besöket hos Frida blev inställt innan idag och flyttat till söndag ( om jag inte är för bakfull ;) ) så jag traskade runt  på stan en sväng i väntan på anna och lunch..har letat efter ett par bruna skor nu i veckan men inte hittat vad jag söker..MEN idag bara stod dom där..huller om buller på golvet inne på din sko, eftersom personalen där precis höll på att packa upp dom, kärlek vid första ögonkastet ! Jag slog till direkt och blev först i stan med dessa klackisar :)
köpte även en t-shirt på h&m och lite krimskrams inne på glitter...
sist men absolut inte minst , en present till Frida ! :)


dom nya favoriterna !


present till frida :) kan ju inte säga vad det är tyvärr i fall hon kikar in här...


*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0