lediga tisdag

idag tog jag mig sovmorgon till tjugo över sju..känns nästan som jag har sovit lite för länge för jag känner mig seg och lite grinig..men mitt morgonhumör är ju dock ingen höjdare i vilket fall så det är nog lugnt..

tänkte att jag skulle packa strandväskan och ta en promenad ut till dragsö idag, där var alltid jag och pappa och solade när vi var här nere på sommrana och hälsade på farmor..mest barnfamiljer där men jag tänkte att det kan vara lite mysigt att bada på gamla favorit stället !

ser soligt ut än så länge men jag ser massa moln lite längre bort och jag hoppas verkligen INTE att dom kommer hit på mi lediga dag !! måste bara fixa tvätten först innan jag drar ut på äventyr...drömmde till och med om min tvätt i natt ! då är det illa...så jag kände att det nog är bäst att tvätta idag trots allt...och räkningarna har jag visst inte betalat än..suck !!

dax för frulle !!

later


*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0