lediga torsdag

idag är jag ledig och till vilken nytta lixom??! hade hellre varit ledig i morgon o på lördag..men NEJ!! för planeringen har slarvat bort min semesteransökan och glömt bort att jag ville ´vara ledig så jag kommer nog snällt få knega i helgen :(
gaaaaaaaaanska sur är jag !

lönen kommer ju idag i alla fall ! ska shoppa lite på åhlens faktiskt..jag var där i går och kikade på deras rea..hittade två kjolar och en klänning...men bara för att pengarna kom nu idag så är jag inte sugen på att köpa grejerna..typiskt...vad har hänt med fröken Eriksson egentligen??

den där bittra känslan från igår sitter fortfarande kvar..vet inte hur jag ska få bort den...var ute och gick en lååång promenix igår, för det brukar hjälpa, rensa tankarna lite..men icke.. jag har lixom kört fast!! känner mig som ett åskmoln som närsom helst börjar mullra och blixtratill... men man behöver väl kämpa lite här i livet, det är tydligen det som gör en stark.....

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0